Kennismaking

De Antoniusschool is een groeiende Katholieke Jenaplanschool met ongeveer 160 leerlingen. Ons sfeervolle schoolgebouw ligt midden in het centrum van Barneveld in een rustige omgeving met weinig verkeer. Het is een karakteristiek gebouw uit 1929 dat in 2012 helemaal gerenoveerd is. Kinderopvang Dol-Fijn verzorgt opvang van 0-4 jarigen én BSO in ons gebouw.

De Antoniusschool

Onze school is een Katholieke basisschool voor kinderen van 4 t/m 12 jaar. Wij zijn een Jenaplanschool met tweejarige stamgroepen. De  school staat open voor alle leerlingen [alle religies] die aangemeld worden door hun ouders/verzorgers (*). Het is ons doel om leerlingen een brede ontwikkeling te bieden waarbij er evenwicht is tussen de cognitieve vakken, de sociale ontwikkeling én de ontwikkeling van allerlei belangrijke vaardigheden.

(*)  tenzij het schoolondersteuningsprofiel verheldert dat wij een kind de juiste ondersteuning c.q. het juiste onderwijs niet kunnen bieden